Τρία Peugeot 3008 DKR προηγούνται στα μισά του Dakar 2017

Sτις τρεις πρώτες θέσεις της γενικής κατάταξης φιγουράρουν oi Peterhansel/Cottret, Loeb/Elena και Despres/Castera

Μετά την ακύρωση της 6ης ειδικής διαδρομής λόγω ακραίων καιρικών φαινομένων, στις τρεις πρώτες θέσεις της γενικής κατάταξης φιγουράρουν τα Peugeot 3008 DKR των Peterhansel/Cottret, Loeb/Elena και Despres/Castera!

To ράλι Ντακάρ έφτασε στα μισά της διαδρομής του και χτες τα πληρώματα κινήθηκαν προς την Βολιβία για να απολαύσουν την προβλεπόμενη ημέρα ξεκούρασης, πριν την 2η εβδομάδα (που ξεκίνησε σήμερα).

Η La Paz είναι η υψηλότερη πρωτεύουσα στον κόσμο, καθώς βρίσκεται σε υψόμετρο 3.660 μέτρων, ενώ μέχρι τώρα το φετινό Ντακάρ έχει αποδειχθεί ως ένα από τα πιο ανταγωνιστικά που έχουν διοργανωθεί τα τελευταία χρόνια.

Η βροχή και η μικρή χιονόπτωση που υπήρξε την 3η ημέρα δημιούργησε μία ιδιαίτερα ανταγωνιστική διαδρομή για τα πληρώματα, με τα 3008 DKR να κινούνται ταχύτατα και δίχως προβλήματα αξιοπιστίας σε μέγιστο υψόμετρο 4.960 μέτρων. Μάλιστα, τα πληρώματα της γαλλικής ομάδας έχουν πετύχει τους τέσσερις (από τους πέντε συνολικά) καλύτερους χρόνους και η μόνη ειδική που δεν κυριάρχησαν ήταν η 1 η , εκείνη με το μικρότερο μήκος.

Στην κορυφή βρίσκονται οι περσινοί πρωταθλητές (Peterhansel/Cottret), ακολουθούμενοι από τους Loeb/Elena που είναι το μοναδικό έως τώρα πλήρωμα με 2 νίκες σε ειδικές, ενώ από απόσταση ασφαλείας ακολουθούν οι Despres/Castera. Οι Sainz/Cruz είχαν έξοδο και τουμπάρισμα στην 4η ειδική και παρά τις υπεράνθρωπες προσπάθειες της ομάδας το αυτοκίνητο ήταν αδύνατο να επισκευαστεί και να επιστρέψει στον αγώνα.

Το ράλι Ντακάρ έως τώρα:

Συνολική διανυθείσα απόσταση: 4.036 χλμ., συμπεριλαμβανομένων 1.386 χλμ. στις πέντε ειδικές (η 6η ειδική διαδρομή ακυρώθηκε)

Νίκες σε ειδικές διαδρομές: Nasser Al Atiya (Toyota Hi lux, Ε.Δ. 1), Loeb/Elena (Ε.Δ.2 και Ε.Δ.5), Peterhansel/Cottret (Ε.Δ.3), Despres/Castera (Ε.Δ.4)

Πρωτιές στο ράλι: Al Atiya (μετά την Ε.Δ. 1), Loeb/Elena (μετά τις Ε.Δ. 2 & 3), Despres/Castera (μετά την Ε.Δ. 4), Peterhansel (μετά τις Ε.Δ. 5 & 6)

Μέγιστη ταχύτητα: 203 χλμ./ώρα (Ε.Δ. 2)

Υψηλότερη θερμοκρασία: 45°C (Ε.Δ. 2)

Η γενική κατάταξη μετά την 6η ειδική διαδρομή:

1. Peterhansel Stefan 3008DKR, 14h2m58s

2. Loeb Sebastien 3008DKR +1m9s

3. Despres Cyril 3008DKR +4m54s

4. Roma Nani Toyota Hilux +5m35s

5. Hirvonen Miko Mini, +42m21s

Δηλώσεις τριών πρώτων:

Stéphane Peterhansel : «Δεν έχουμε και τόσο μεγάλο προβάδισμα, αλλά είναι όμορφα που βρισκόμαστε στην πρώτη θέση. Είχαμε μερικά λάθη στην πλοήγηση, τα οποία ευτυχώς δεν μας κόστισαν πολύ σε χρόνο και βρεθήκαμε μπροστά σε μια μάλλον φτωχή πρώτη εβδομάδα. Στο φετινό Ντακάρ οι ειδικές είναι τέτοιες ώστε να μπορούμε να περάσουμε και από τις τρεις χώρες. Υπάρχει καλή ποικιλία με όμορφες ειδικές. Περιμένω να δω περισσότερους αμμόλοφους την εβδομάδα αυτή και ελπίζω να συνεχίσουμε δίχως προβλήματα».

Sébastien Loeb : «Μετά τα μισά του φετινού Ντακάρ είμαι ευχαριστημένος με όσα έχουμε κάνει μέχρι τώρα. Είναι υπέροχο να υπάρχουν τρία Peugeot στις πρώτες θέσεις. Με τον Elena βρισκόμαστε πολύ κοντά στον Stephane και όλα μπορούν να παιχτούν. Απέχουμε μόλις ένα λεπτό παρόλο που είχαμε χάσει 25 λεπτά λόγω ενός μικρού προβλήματος στον κινητήρα και ενός μικρού κλαταρίσματος. Οι ειδικές είναι πραγματικά σαν cross-rally δοκιμασίες και περιλαμβάνουν off-road οδήγηση και σκληρή πλοήγηση. Ακόμη και τα πιο έμπειρα πληρώματα είχαν προβλήματα, οπότε είναι καλό που βρισκόμαστε ακόμη ψηλά μέσα σε αυτή την μάχη».

Cyril Despres : «Με τον David είχαμε μία απίστευτη πρώτη εβδομάδα. Θέλαμε να νικήσουμε μια ειδική και το καταφέραμε παρόλο που ξέραμε πως τα πράγματα δεν θα ήταν καθόλου εύκολα. Η νίκη μας αναπτέρωσε το ηθικό διότι απέδειξε πως ήμασταν γρήγοροι. Μας έβαλε ξανά στο παιχνίδι και μας δικαίωσε για την επιλογή μας να μεταβούμε στους τέσσερις τροχούς, ενώ δικαίωσε και την προσπάθεια της ομάδας που μας παρέχει ένα υπέροχο αγωνιστικό που είναι γρήγορο σε όλους τους τύπους τερέν. Πέρα από το πρόβλημα με την δορυφορική κεραία που είχαμε σχεδόν από την αρχή, δεν έχουμε αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα με το 3008 DKR».